Tellimused:

Lisa toode ostukorvi. Vali kättetoimetamise viis ning makseviis. Täida saatmiseks ja arve esitamiseks (kui need Sul on) vajalikud andmed ära. Kinnita tellimus. Maksa. Valmis!

Kontrolli oma pangakontol, et kas raha on kontolt üle kantud. Kui Sinu e-postile ei tulnud tellimust kinnitavat kirja, võta meiega ühendust e-posti teel aadressil [email protected]. Kui raha ei ole kontolt üle kantud, proovi teostada tehing uuesti. Kui Sul on kahtlusi, võta ühendust oma pangaga, et ebaõnnestunud toiming üle kontrollida.

Kui soovid tellimuses muudatusi teha, palume võtta ühendust, kirjutades e-posti aadressile [email protected]. Muudatus on võimalik vaid enne tellimuse teostamise algust. 

Kui soovid oma tellimuse tühistada, palume võtta ühendust, kirjutades e-posti aadressile [email protected]. Tühistamine on võimalik vaid enne tellimuse teostamise algust. 

Kui tegid andmete esitamisel vea, palume saata e-kiri aadressile [email protected]. Kui saame selle info kätte veel enne arve esitamist, siis jäävad arvele õiged andmed, muul juhul esitame parandusarve.

 

 

Maksed:

  • Kaardimakse
  • Paypal
  • Tasumine kättesaamisel

Jah, esitame käibemaksuarveid. Palume sisestada käibemaksukohustuslase number õiges formaadis. Siis muutub hind automaatselt tellimuse esitamisel.

Makseviisi muutmiseks palume võtta ühendust e-posti  teel: [email protected].

Meie lehel pole toodete järelmaksuga ostmine võimalik. 

 

Saatmine:

Ei, kahjuks ei paku me iseseisva kättesaamise võimalust, kuna meil on ainult online pood.

Välja saadetud paki staatust saad vaadata valitud vedaja veebilehel. Pärast saatmist saadame näidatud e-posti aadressile saatelehe numbri ja lingi, kustkaudu saab pakki jälgida.

Jah, pakume tasuta kättetoimetamist kõigile tellimustele, olenemata ostusummast.

 

 

 

Tagastus ja kahjunõue:

Olenevalt esemest võib kahjunõude protsess väga erinev olla, kuid alati püüame leida kiireima ja samas ka kõige efektiivsema probleemi lahenduse.

Tagastuse taotlemiseks palume ette valmistada tellimuse numbri, täpse probleemi kirjelduse, kahjustuste pildid, ning võtta ühendust klienditeenindusega e-posti teel või veebilehel oleva vormi kaudu.

Et kaup tagastada, palume eelkõige saata jalgratta pildid ja täita tagastusvorm. Seejärel korraldame kulleri ja saadame sildi, mis tuleb välja printida ja pakile kleepida. Siis oota kullerit.

Nii kiiresti kui võimalik, kuid maksimaalselt 14 päeva jooksul meie poolt paki kättesaamisest ja selle kontrollimisest.

Garantii laieneb kõikidele toodetele, kuid meie jalgrataste internetimüügi puhul kehtib garantiiülevaatuse teostamise tellimise kohustus 30 päeva jooksul alates jalgratta kättetoimetamisest ostjale ühes hoolduspunktidest. Jalgratta sõiduks ettevalmistamise fakti kinnitab autoriseeritud hoolduspunkt vastava kandega garantiikaardis, misjärel muutub garantii kehtivaks.

 

 

Muu:

Saadetis läheb saatjale tagasi, ja meie tagastame makstud raha kuni 14-päevase perioodi jooksul.

Interneti teel ostetud jalgratta garantiiülevaatus võib teostada mis tahes jalgrattahoolduspunktis. Kui osutatud teenusega ei jäädud rahule, siis pretensioone selles osas lahendatakse kliendi ja valitud hoolduspunkti vahel.

Interneti teel ostetud jalgratta puhul on garantiiülevaatus tasuline.

Vastavalt garantiitingimustele garantiikaardi kaotamise korral kaotab tarbija oma garantiiõiguse.

Sellisel juhul tuleb eelkõige teatada probleemist jalgratta kätte toimetanud kullerfirmale, seejärel tuleb toimunust teatada e-posti aadressile [email protected].

Kas pakute allahindlusi suuremate tellimuste puhul?
Jah, pakume allahindlusi hulgitellimustele ning organiseeritud gruppidele. Võta meiega ühendust e-posti teel: [email protected], et rohkem infot saada.